„Tu odkryjesz świat atrakcji“ – pod takim hasłem 1 kwietnia 2012 r. rusza urodzinowa kampania Blue City. W ramach obchodów przygotowano szereg atrakcyjnych imprez – zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci. Wydarzenia odbywające się w centrum zostaną wsparte unikalną kampanią mobilną. Na ulice Warszawy wyjadą sygnowane przez Blue City nowoczesne autobusy, informujące...
Kwiecień w Blue City to moc imprez i atrakcji. Specjalnie dla miłośników sztuki zaplanowano festiwal Art City. Zachęcająco zapowiada się również wielkanocna odsłona Jarmarku Produktów Regionalnych, podczas którego będzie można spróbować świątecznych specjałów z każdego zakątka kraju. Panie z pewnością odwiedzą Miasteczko Kobiet organizowane przez firmę Douglas, a dzieci będą miały okazję na niezapomnianą zabawę podczas Lego Ninjago. Impreza ta, oprócz wspaniałej zabawy kultowymi klockami, da milusińskim możliwość wzięcia udziału w licznych grach i konkursach. Starszych miłośników gier może zaciekawić Błękitny Festiwal Gier Graal, w który zaangażowane będą takie wydawnictwa jak: Egmont, Granna, Wargamer oraz CD-Project. A to zaledwie część atrakcji, jakie szykuje Blue City. Zwieńczeniem urodzinowego miesiąca będzie Blue Week – tydzień wielkich promocji i rabatów.
Kwietniowym wydarzeniom towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która rusza pierwszego kwietnia i obejmie swoim zasięgiem Warszawę. Zamiast tradycjnych billboardów, na ulicach miasta pojawią się trzy autobusy, które stanowić będą mobilny symbol Blue City. Na pojazdach pojawi się atrakcyjna grafika centrum oraz logotypy unikalnych najemców. Świeże podejście do prowadzenia kampanii outdoorowej wzmocni przekaz reklamowy, zapewni duży zasięg i wysoką zauważalność. Każdy z autobusów będzie poruszać się po indywidualnie wytyczonej trasie. W dni robocze pojazdy będzie można dostrzec w godzinach szczytu na najbardziej ruchliwych ulicach miasta, m.in. w Alejach Jerozolimskich, na ul. Marszałkowskiej oraz w Al. Prymasa Tysiąclecia. W weekendy autobusy będą poruszać się w pobliżu popularnych kompleksów parkowych stolicy. Działania zostaną wsparte kampanią internetową. Na portalu Facebook uruchomiona zostanie specjalna aplikacja. Dzięki niej każdy, kto „polubił“ Blue City, będzie mógł wskazać kierowcy jednego z autobusów drogę, a przy okazji wygrać nagrodę.
Kreacją oraz komunikacją kampanii zajęła się agencja Communication Unlimited, za działania interaktywne odpowiada Webprovider, a za wsparcie eventowe – Media Project.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl
Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity
Link do strony artykułu: https://wm.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/urodzinowa-kampania-blue-city